Sally Hansen nr 360 "Plums The Word"

  



 Witajcie! :)
 Ten mało wiosenny lakier z Sally Hansen skradł moje serce,dosłownie.

Ciężko mi określić jego kolor,w świetle dziennym bliżej mu do koloru mlecznego kakao z brudno-różowymi refleksami,w oświetleniu sztucznym przechodzi w fioletowyróż.Idealnie kryje już po pierwszej warstwie, schnie standardowo i po wyschnięciu ładnie błyszczy.Ma bardzo podobny pędzelek do lakieru od Rimmel z poprzedniego posta,tyle,że tym o wiele łatwiej jest pomalować paznokcie. Myślę,że to zależy od konsystencji produktu-zielony potworek jest po prostu gęściejszy.
Pomalowawszy paznokcie stwierdziłam,że czegoś mi brakuje więc dodałam jeszcze brokatowy lakier z Wibo o numerze 169( na pewno pokaże wam go wkrótce bliżej :) )
Na paznokciach: odżywka Sally Hansen, Sally Hansen nr 360 "Plums The Word",Wibo nr 169, top coat NeoNail

Co o nim myślicie? :)

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

33 komentarze:

  1. Uwielbiam ta serie SH! :) Fajne kolory, wygodny pedzelek i trwalosc :) Bardzo ladny kolor wybralas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny przybrudzony odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama mam ten lakier z wibo i jeszcze ani razu nie użyłam!muszę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kolorek :). Nie mam żadnego lakieru SH.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek i bardzo udane mani!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie! Odcień niemal identyczny, a wykończenie różne.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jest to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kolorek, a polaczenie bardzo trafione. Lakiery z tej serii Wibo u mnie w Rossmanie sa po 2.99 :). Niebanalny ten SH. Lubie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten manicure, chociaż ta śliweczka to zupełnie nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, pięknie połączyłaś go z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię lakiery Sally Hansen, fajna kolorystyka, super trwałość, tyle, że często sobie nimi zalewam skórki, bo mają dosyć płynną konsystencję

    OdpowiedzUsuń
  14. Sally Hansen mam granatowy i jest całkiem fajny ;) A ten Twój ma piękny kolorek; )

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny i z tym Wibo ślicznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądają połączone ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny ten Sally Hansen! to ten z Wibo chyba mam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie dopasowałaś kolory i masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. po pierwsze strasznie zazdroszczę Ci pięknych paznokci- bardzo chciałabym, aby moje tak wyglądały. po drugie mani jest naprawdę fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja myślę,że jest piękny :) Uwielbiam taki kolor!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam bordo na paznokciach, szczególnie w sezonie jesienno-zimowym...strasznie podoba mi się połączenie z tym lakierem z Wibo:) przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie się prezentuje :) A to połączenie jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wibo genialnie prezentuję się na tym kolorze. /P.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny kolor! Ten Wibo również :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej mi się podoba w połączeniu z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię lakiery z tej serii. bardzo dobrze, ze dodałaś ten brokat ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę że to całkiem bezpieczny kolorek, bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń